معرفی راهبند های ستونی

یکی از وسایلی که در کنترل تردد اتومبیل جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و ایمنی محیط را تامین می کند ،سیستم های راهبند می باشد.

راهبندهای ستونی جهت ممانعت از ورود ویا اجازه دسترسی به نواحی عمومی و اختصاصی به طور کامل در داخل زمین نصب شده ودر مواقع استفاده به سمت بالا حرکت کرده ومحافظت محیط را برعهده دارد.

بدنه اصلی راهبندهای ستونی که مستقیما در معرض عوامل محیطی قرارمی گیرد ، باید در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و تغییر رنگ داده نشود .سیستم محرک راهبندهای ستونی مهمترین قسمت تشکیل دهنده آن می با شد . راهبندهای ستونی به دلیل اینکه باید قابلیت حرکت های سریع و زیاد را داشته باشد ،بدون اینکه باعث استهلاک قطعات تشکیل دهنده سیستم گردد، باید در مقابل شوک های ناگهانی مقاوم باشد.

راهبند های ستونی الکتروهیدرولیک،محصولی است منحصر به فرد جهت بالابردن امنیت محیط و ورودیهایی که حداکثر ایمنی باید رعایت گردد. این نوع راهبند ها علاوه بر زیبایی از لحاظ امنیتی دارای قدرت فوق العاده بالایی می باشند.

سیلندر راهبندهای ستونی که بصورت عمودی حرکت کرده ودر هنگام پایین بودن کاملا هم سطح زمین می باشد و دارای جنسی از استیل ضخیم می باشد.

چراغهای چشمک زن که دراطراف سیلندر تعبیه شده درهنگام حرکت کاملا قابل مشاهده بوده و امکان برخورد اتومبیل با راهبندهای ستونی را غیر ممکن می سازد.

در هنگام قطع برق ومواقع اضطراری ، بوسیله کلید مخصوص و رعایت دستور العمل مربوطه ، خلاص کردن سیستم و پایین آوردن سیلندر امکانپذیر می باشد.

بدنه راهبندهای ستونی ازجنس استیل الکتروفورز (عایق)شده می باشد.قطعات سیستم از قبیل موتور پمپ وپیستون هیدرولیک، درداخل بدنه راهبندهای ستونی قرارگرفته است و دارای بالاترین سطح مقاومت درمقابل عوامل جوی (استاندارد حفاظتی IP ۶۵) می باشند.

راهبند های ستونی درانواع مختلف بنابرنوع بهره برداری قابل ارائه می باشند:

راهبند تالوس

 

راهبند های ستونی M۵۰ TALOS با قطر ۲۷۵ میلیمتر و طول پیستون ۷۰۰ میلیمتر وقدرت تحمل ضربه تا حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت

راهبند های ستونی TALOS با قطر ۲۷۵ میلیمتر و طول پیستون ۷۰۰ میلیمتر وقدرت تحمل ضربه تا حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت

 

راهبند کورال

 

راهبند های ستونی VIGILIO با قطر ۲۰۰ میلیمتر و طول پیستون ۵۰۰ و ۸۰۰ میلیمتر وقدرت تحمل ضربه تا حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت

راهبند های ستونی CORAL با قطر ۱۰۰ میلیمتر و طول پیستون ۵۰۰ و ۸۰۰ میلیمتر وتحمل ضربه تا حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *